Sağlıklı bir yaşam için spor!

Uzmanlar özellikle kardiyolojik hastalıkların son yıllarda gösterdiği artış karşısında şaşkınlıklarını gizleyemiyorlar. Kalp ve Damar hastalıkları için en etkili yöntem ise spor ve egzersiz. Ayrıntılar »

 

Lazer epilasyonun zararları

Lazer epilasyonun zararlarıLazer epilasyonun zararları halen araştırılıyor, insan vücudu üzerinde yol açabileceği tahribat ya da zararları konusuna değinmeden önce, uzmanlar tarafından lazer epilasyonun yan etkilerinin olmadığı belirtilmiştir. Ancak birkaç çeşit lazer tipi vardır. Bazı lazerler klaspesifik değildir, onların dalga boyları daha farklıdır ve daha derine gider, daha derine giden lazerlerde epilasyon işlemi yapılması sonucunda bazı tahribatlar ve cilt üzerinde zararlar görülebilmektedir.

Nedir oluşan bu zararlar ?
Yanmalar, lekelenmeler   meydana gelebilir. Lazer epilasyonun zararı ile karşı karşıya gelmemek için, kıla özel 755 nanometrelik dalga boyu olan alexandrite laser tipi makinalar tercih edilmelidir.  Lazer işleminden sonra mutlaka 3 hafta boyunca lazerli bölgeye, güneş ışınlarının zararlarına karşı korunma amaçlı ultraviyole A, ultraviyole B ışınlarına önlem almak için güneş koruyucu kremler kullanılmalıdır. Ve yine bu kremler 50 faktör içermelidir.

Lazer ciddi zararlara yol açmamaktadır. Ancak uygulama esnasında ve uygulama sonrasında, dikkatsizlik ve özensizlik sonucunda bir takım olumsuz etkiler görülebilir. Deride kaşıntı, yanma, şişme gibi. Bu etkiler de 3-4 gün sonrasında geçip giderler. Bir de önemli olan diğer bir ayrıntı kullanılan cihaz ve ayarları olmaktadır.

Lazer epilasyonun erkekler üzerinde kullanılması zararlımıdır? Erkekler üzerinde tüm bölgelerde uygulanabilmektedir. Vücud üzerinde yol açabileceği her hangi bir sakınca bulunmamaktadır. Ancak çok esmer tenli erkeklerde sakal üstünde çalışılırken oldukça seçici ve özenli bir uygulama gerekmektedir. Aksi takdirde esmer tenlerde uygulamaya özen gösterilmezse leke oluşumu riski normalde çok daha yüksek olmaktadır. Bunun dışında lazer epilasyonun sağlık açısından herhangi bir zararı olmamaktadır. Bir de nadiren çok yağlı cilde sahip olan bireylerde epilasyon sonrasında sivilcelenmeler görülebilmektedir.

Sağlık açısından Lazer zararlarına zemin hazırlamamak için Lazer epilasyon’da nelere dikkat edilmelidir?
Ciltte iltihabı rahatsızlığı bulunan kişilere lazer epilasyon uygulanması risklidir. Bununla birlikte, uçuk, siğil, akıntılı egzama ve ışığa duyarlı kronik cilt rahatsızlığı olan kişiler de lazer epilasyon yöntemini kesinlikle tercih etmemelidirler. Yine güneş ışınlarına karşı alerjisi olan kişiler bu kategoriye girmektedirler. Cildi güneş yanığı olan ve solaryumda yanan kişiler üzerinde de lazer uygulaması uzmanlar tarafından riskli görüldüğü için, yapılmamaktadır.

Hamileler üzerinde lazer epilasyonun zararı varmıdır ?
Hamilelerde ilk 3 ay içerisinde lazer epilasyon yöntemi uzmanlar tarafından önerilmemektedir. Bu öneride kesinlikle bebeğe zararı olabileceği ihtimalinden yapılmaz. Sadece annenin iç huzurunun sağlanması, lazer yaptırırken bebeğin hareketleri ve hafif ağrının anneyi telaşlandırması düşünülerek tavsiye edilmemekte, lazerin hamilelik dönemince ertelenmesi öngörülmektedir. Bu yönde araştırmaların da henüz devam ettiğini söyleyerek bu gibi dönemlerde lazer yöntemine ara verilmesini bizlerde tavsiye etmekteyiz.

Lazer epilasyonun genital bölgeye zararı var mıdır ?
Lazerler kıl kökünü hedef alırlar. Yani ışınlar röntgen ışınları gibi vücutta yayılmazlar sadece uygulanıldığı bölge ve alan üzerinde reaksiyon gösterirler. Lazer sadece kıl kökünü hedef aldığı için vücutta diğer organlar üzerinde bir zarar teşkil etmezler. Halk arasında en çok konuşulan konu, genital bölgeye lazer uygulanması durumunda kısırlık olurmu ? Yumurtalıklar açısından lazer ışınları zararlı mıdır ?  Gibi tartışmalara sıklıkla rastlamaktayız. Ancak lazer yaklaşık 20 yıldır uygulanan bir yöntemdir, ve uzmanlar tarafından lazerin yumurtalığa yansıyabileceği ya da olumsuz etkileyebileceği bir durum kesinlikle söz konusu olmamaktadır. Bu durumda da görülebilecek yan etkiler diğer bçlgelerde olduğu gibi, kızarıklık, yanık gibi reaksiyonların dışına taşmaz.

Hamilelik döneminde genital bölgeye lazer epilasyon yaptırmanın zararı var mıdır ?
Lazerin zararlarıHamileler üzerinde şu ana kadar lazer epilasyon ile ilgili herhangi bir araştırma ya da deney sağlanmamrarıştır ki böyle bir araştırmanın yapılabilmesi de çok fazla etik sayılmaz. Fakat bazı uzmanlar yinede hamilelere bu süreçler içerisinde ellerinde bir sonuç ya da tez olmadığı için lazer epilasyonu önermezler. Bazıları bunun tehlikeli olabileceğini savunurken, bazılarıda lazerde kıl köküne çıkmadığı için herhangi bir sakınca görmezler. Ancak ortak alınan karar şudur ki; hamilelikte oluşabilecek rahatsızlıklar ya da olumsuz etkiler, eğer birey lazer uygulaması yaptırdıysa sonuç olarak onunla bağdaştırılabilir. Bu nedenle net ifadeler kullanmak doğru olmamaktadır.

Yapmış olduğumuz araştırmalar sonucunda lazer epilasyon konusunda bilinçli olarak en iyi cihazları ve uzmanları tercih etmeliyiz. Her ne kadar sakıncası olmayan bir yöntem olsa da, sağlığımız ve güzelliğimiz için her zaman özenli ve dikkatli tercihlerde bulunmamız gerekmektedir.

103 Cevap Lazer epilasyonun zararları

  1. Berru diyor ki:

    CYNOSURE Apogee Elite 5500 lazer kullanılıyomuş bu marka hakkında bilginiz var mı iyi midir.ben de 4 seanstır gidiyorum memnunum izler var biraz umarım geçer

  2. cihan diyor ki:

    Bende 18 yasindayim yuz yani kople sakal bolgesine yaptirdim cok aciyo ama hergun tiras olmaktan iyi ve hep kucuk gorunmek istiyorum asiri tuylnmem var bu yasa bide onlem almassam ilerde orman olmasini istemiyorum. Lazer tek carem

  3. melikeee diyor ki:

    bende yaptırmak istiyorm yaptıran bir kişi acıklamalı yazabılırmı ??*

    • gizem diyor ki:

      Bence bir bayanin kendisi icin yapmis oldugu enguzel hediye;) ben bu isi yapiyorum zaten eger b izmrdeyseniz yardimci olurum

      • Anonim diyor ki:

        Gizem hanım bişey sormak istiorum bu işi yapıyosanız. Kullandığınız makinanın adı nedir ?.

  4. anonim diyor ki:

    kıllar bittikten sonra deri içeresinde çıkarmı

    • adig diyor ki:

      Tamamen bitmiyor adet doneminde kil cikmaya basliyo ama cansiz kil cikiyor. Hicbir zaman tamamen bitmiyor ara ara taratmak gerekiyor.

  5. Hale diyor ki:

    Lazer epilasyon yaptıranlar kemoterapi yaptıramıyormuş bilgisi olan varmı acaba

  6. Anonim diyor ki:

    Ben tüm vücut gidiyorum 4. Seansim bitti ve neredeyse tamamen bitti diyebilirim çok memnunum

  7. Anonim diyor ki:

    Bende yeni başladım ve bikerede döküldüğünü gördüm tek korktuğum neden yumurtalıklara zarar verıp çoçuk olmıcagını söylüyorlar

  8. aaaaaa diyor ki:

    Vucudunda platin olan brisi icn zararlimidir???

  9. Ali riza diyor ki:

    Biz lazer yaptirmayi düşünüyoruz fakat duyduğumuz şey şu dogumdan sonra kılların tekrar çıkması bu şekilde birsey varmi ve varsa tekrar eskisi gibi çıkıyorum kıllar

  10. lazer epilasyon yüz diyor ki:

    kesinlikle yan etkisi olacağını sanmıyorum

  11. Hc diyor ki:

    Mrb kiz arkadasim lazere gitmk istyor yanliz hic bi bilgimiz yok zararli mi zararsiz mi ? Butun yorumlari okudum olasilik 100 de 50 gercekten bu uygulama icin hangi yolu uygulamaliyiz

    • Anonim diyor ki:

      Merhaba ben iki senedir gidiyorum ama bitmedi ve bazi kisiler bitsede bir iki senede geri heliyor tuyler diyorlar dorumu

  12. Mmmm diyor ki:

    Arkadaşlar ben yaptırıyorum ikinci Seans à gittim çok memnun kalacağıma eminim. Yaptırdıktan üç gün sonra dökülmeye başlıyor. Ona harcadığınız zamanı düşününce sekiz ay hiç bişey kalmayacağını bilmek güzel. Ama herkez te bitirmiyormus diye duydum ama denemek te fayda var…

  13. Anonim diyor ki:

    Lazere ben daha yeni basladim ama iyikide baslamisim simdiden azalmalar oldu

  14. Tr diyor ki:

    Ben bi hastanede yaptırdım 3seans ama pek memnun kalmadım oradan özensiz yapıyorlar başka yere gitsem cihaz farkından dolayı sıkıntı olur mu acaba

  15. kubra diyor ki:

    bnde lazer epılasyon yaptırmak ıstıyorum..kımısı cok ıyı temız dıyor..kımısı zararlı dıyor..anlayamıyorum ama bırının dediğide kafamı kurcaladı evli olanlarda doğumdan sonra tekrar cıktığı soylenıyor kılların ..bılen varsa cevaplasın doğru mu?

  16. nuray diyor ki:

    rahim amaliyatı oldum.Genital bölgeye lazer yaptırmak istiyorum rahim olmadığından dolayı vücuduma zarar olurmu koltuk altında süt bezleri ve lenf bezleri olduğundan zararlı mıdır

  17. Anonim diyor ki:

    ben 8 seans gıttım 6. seansdan sonra tamemen gıtmıstı tuyler neredeyse 7 den sonra hepsı tekrar cıktı tuylerin şok oldum ve en son 8 e gıttım artık gıtmıyorum hıc bı sonuc alamadım bitti dedıgım tuylerım tekrar gerı donduler tüm kurallara uymama ragmen sonuc bu bosuna bı dünya para dökmeyın yazık olur

  18. mechul guzel diyor ki:

    bugday tenlıyım alexsandre lazer yaptryorum dudak ustu ve alın kısma ılk seyansım bı sorun yok gobı genatal bolgemınde ıkıncı seyansı sıkayet yok suanda bu sekolde olan varsa yazsın lutfen

  19. gaziantep diyor ki:

    merhaba, 18 yaşındayım lazer epilasyon yaptırmak istiyorum tüyler beni fazlasıyla rahatsız ediyor fakat yaş küçük olduğu için çok etkisi olmaz çünkü hormonlar daha iyi çalışıyor diyorlar ne yapabilirimm gerçekten bir bayan için özellikle yazları daha büyük bir problem oluyorr gaziantepde önerebileceğiniz bir yer var mı ?

  20. illnur diyor ki:

    İlla ki zararı vardır bence yaa

  21. ayşe diyor ki:

    Bende 3.seanse gittim.5gün oldu hala dökülmedi kıllarım.çok kötü görünüyor.ne yapayayım sinirlerim bozuldu.

  22. yasamintamicinde diyor ki:

    Hic bir yan etkisi olmadi bana bence yuzyilin bulusu kadin olmak zor zannat

  23. NERO diyor ki:

    korkmadan gidin. hem rahatlık hem temizlik.

  24. Fatoş diyor ki:

    Ben kızıl sacliyim kizil olanlarda pek etkili olmadigi soyleniyor dogrumu acaba yaptiran varmi

  25. yeliz diyor ki:

    Ozel levent hastanesi lazer epilasyon merkezi ALEXANDRİTE VE YAG SİSTEMLERİ diye mesaj geldi degerlendirmek istiyorum bilgisi olan varmi? Giden olumlu yada olumsuz sonuc alan

  26. turkan diyor ki:

    arkadaslar ben bes saanstir gidiyorum cok memnunum herkese tavsiye ederim

  27. turkan diyor ki:

    bence super

  28. Merve diyor ki:

    18 yaşındayım ve bel altımda aşırı derece tüylenme oldu ağda yaptım ama faydası yok hala aynı ne yapmamı önerirsiniz lütfen yardımcı olun

  29. Ulker diyor ki:

    Diod lazer sizce iyimi ?

  30. BERK diyor ki:

    arkadaşlar 20 yaşındayım ve kaşımın ortasnda çok yok ama var . bide yanak kıllarım var birazda bunları aldırmak kaç seans sürer . Bu bölgelerde herhangi iz yara veya bahsedildiği gibi kötü hastalıklardan oluşur mu? Bilgilendirirseniz çok mutlu olurumm.

  31. Misafir diyor ki:

    14 yaşında biri için zararlı olur mu acaba? Çünkü kollarımda gerçekten çok tüy var .Beyaz tenliyim ve kıllarım da,tüylerim de oldukça siyah,koyu renkli.? Cevap yazarsanız sevinirim.

  32. berna diyor ki:

    arkadasim senin bahsettigin lazer dişe mi uygulanmis vucut killarina mi anlamadim

  33. leylaa diyor ki:

    Lazerde en önemli şey kullanılan cihaz ve atış yapılacak düzeyin iyi ayarlanabilmesi. 1 buçuk yıl tüm vücut + ekstra ıpn lazere gittim tam 13 seans sürdü en yüksek derecede atış yapıldı ama yinede hiç bi sonuç alamadım. Şimdi diod lazere gidiyorum 5. Seansın sonunda tamamen bitmek üzere. Tek tük tüylerin dışında bitti gibi bi durumda. 3 seansa hiç bi şey kalmaz dendi. Şu an sonuçtan çok memnunum. Anlaşma yapmadan önce muhakkak kullanılan cihazın türünü sorun. Ipn lazer derse ne kadar ballandıra ballandıra anlatsalarda hiç bi sonuç alamassınız sakın paranızı kaptırmayın boşa. Ayrıca 2 yıldır lazer tedavi görüyorum çok hassas ve alarjik bi vücut tipim olmasına rağmen hiç öyle yanık yada morarma gibi bi durumla karşılaşmadım. Lazer kurallarını doğru uygularsanız sorun olmaz. Mesela lazerli bölgeye 1 gün su değdirmeyin. Lazer tadavisi tamamen bitene kadar Güneşten koruyun. Bide lazer merkezinde uzman kişilerin çalıştığına emin olun. 5. Seanstan sonra muhakkak kontrol etmelerini isteyin. Ayrıca bazı epilasyon merkezlerinde her defasında farklı makinalarla atış yaptırmaya çalışıyolar buna izin vermeyin. Hep aynı makina ile atış yaptırın 3 seans kadar etki etmese başka makinada atış yapılmasını talep edin.

    • Anonim diyor ki:

      Bende diot lazere basladim cok memnunum.teyzem gitti arkadasi na da önerdi çok memnun kaldilar ben de tum vucut gidiyorum.korkmayin …

  34. yunus diyor ki:

    Ben Dün Lazer Oldum Olduğum Lazer İsmi Alexandrite candela Bu gün uyandım karın Boşluğumun Hem Sağ Tarafında Hemde Sol Tarafında Morluk Gördüm Direkmen Lazer Olduğum Merkeze Gitim Bana Normal dedim Bolbol Keselen Geçer Dedi… Ne Yapmam lazım Gerçekten Bilmiyorum…

  35. selin diyor ki:

    Ben de çok tedirgindim beyaz tenliyim ve 3. seansıma girdim bu gün yaparken biraz acıyor ve kızarıklık oluşuyor hassas olduğum için şu anlık görünür bir zararı yok umarım olmaz da ilerde yüz bölgesine tavsiye etmem ama büyük risk bence iz kalma falan olur dediler bana yine yapan deneyimli hekimlere danışın yapmak isteyenler yüz bölgesi için..

  36. ayşe diyor ki:

    20 yaşındayım. hemen hemen 1 yıldır gidiyorum..ben önümüzdeki hafta 5.seansıma gidicem ciddi anlamda koltukaltı ve bacaklarda azaldı diyebilirim. hiç bu kadar azalıcagını bile tahmin etmiyordum ama süper sonuç ! tavsiye ederim ona buna kalırsa her şey zararlı yok kısır olmakmış vs vs.. inanmayın herşeyee.. ben gidin derim sadece genital bölge geç cevap veriyor.. bilginiz olsun.. iyi günler dilerim sizleree..

  37. hasret diyor ki:

    Bende gidiyorum ama sonuyc tam olarak kacinci seyanstan sonra alinir

  38. jidota diyor ki:

    Merhaba ben bugun gittim bu fırsatların bakıp gittim ama fırsat bana uymadığı icin en ihtiyac olan 2 bolgeye basladik cok acıyor sanki iğne ilebatiriypr gibi Alessandra dedi fakat cihazda bu markayı göremedi . Cihaz çok önemli arkadaşlar bilgilendirmenizi rica ederim.

    • leyla diyor ki:

      bende 4 seanans yaptırdım çene bolgesine ciddi derecede azalma oldu ama kuafürümü değiştırdim ama korkuyoyurum ilerde kanser filan olursa tedavi yanıt vermiyormuş lütfen bilgilendirin.

  39. gülşah diyor ki:

    bende genital bölgeye gidiyorum bugun son seansım vardı ve çok rahat bişey kesinlikle yapılmalı ve hiçbir yan etkisi zararı yok bende ilk başta çok tedirgin oldum sadece seans çok acı veriyo ama 10 dakika sürüyo bide bence kışın gidin yazın biraz daha zor olur galiba :)

  40. arastirma diyor ki:

    Istanbul avrupa yakasinda onerebilecegniz merkez var mi bnde yaptirmak istiyorum arastirma surecindeyim suan..bugun bakirkoy bionep le gorusmeye gitcm internetten buldum daha önce duymus olan varsa yorum yapabilirmi

    • Anonim diyor ki:

      Bugune kadar çok yanlış yer tercıhlerı yaptım ta ki Epiline a gıdene kadar. Yeri Nişantaşı’nda. Orayla da bir görüşmeni tavsiye ederim.

      • yunus diyor ki:

        Ben Dün Lazer Oldum Olduğum Lazer İsmi Alexandrite candela Bu gün uyandım karın Boşluğumun Hem Sağ Tarafında Hemde Sol Tarafında Morluk Gördüm Direkmen Lazer Olduğum Merkeze Gitim Bana Normal dedim Bolbol Keselen Geçer Dedi… Ne Yapmam lazım Gerçekten Bilmiyorum…

    • Anonim diyor ki:

      Haznedar nexus

  41. Anonim diyor ki:

    ben evli deyilim zararlı oldunu soyledıler kısırlık yapıyormuş şimci ne yapıcamı bılmıyorum yapan varmı evlılık önesi

  42. elazığlı diyor ki:

    bende ilk defa yüzüme yaptırdımve şaun yüzüm yara bera içinde gözlerime kadar şişti hiç memnun kalmadım

  43. esma diyor ki:

    Hicte zararli degil. Arastirdim sordum sorusturdum tabiki. Zararli olmadigina kanaat getirdim. Ve bugun gidip sozlesme yaptim. Bence herkes yaptirmali. Omur boyu rahatlik..

  44. Anonim diyor ki:

    Ben koltuk altına yaptırdım biraz terlemeyi artırdı ama lazer bitince o da gecti cok büyük rahatlık simdi tüm vücut yaptıracağım

    • Anonim diyor ki:

      Bende koltuk altına ve genatale yaptırdım çok kaşıntı yapıyor tamamen bitmiyor zaten koltuk altından pek terleyen biri değildim şimdi çok fazla terliyorum kıl kökleri kapandığı için

    • elsa diyor ki:

      Nerde yaptıryorsunuz lutfen? Çunku bende yaptırmak istyorum

  45. smyr diyor ki:

    arkadşlar bende lazer yaptrmak istyrm.yaptıranlar ciddi anlamd bir sonuç aldımı.ne olurr bilgilendirin

    • Anonim diyor ki:

      Bnde yaptirmak istiyorum.

    • şengül diyor ki:

      Bende yaptırdım fakat bi yararını görmedim;çünkü hiçbir şekilde lazer yaptığın bölgeye agda tıraş sürmeyeceksin.ben sürdüm,sürmek zorundaydım,son iki seansıma gidemedim ve az bişey kalmıştı,mecburen aldım,tekrar cıktı birazcık azalma var o kadar,kurallarına uyman lazım adet dönemine sakın denk getirme ve hiçbir şekilde müdahele etme ayda bi traş et gitmeden buyuk oranda fayda görürsün ama bebek gibi olmayı beklemeyin.

  46. lazer epilasyon diyor ki:

    bilgiler için teşekkürler

  47. elif diyor ki:

    yaptirmayi düşünyorum amaa çok korkyorum,çok kişi cilt kanserine yol açar diyor

  48. gamze kaya diyor ki:

    Bende zararlı diye duymuştum. Admin’e katılıyorum.

  49. Anonim diyor ki:

    bende çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim

  50. şükran diyor ki:

    arkadaşlar ben de ilk başta tedirgin olmuştum ama zararı olmadıgını duydum yaptırdım ilk seanstan gelişme gösterdi tavsiye ederim

  51. Anonim diyor ki:

    ben orta esmer biriyim biri bana şaka yaptı ortada çok fazla kıl çıkmaya başladı bunun için bana lazer epilasyonu nasıl olur

  52. zehra diyor ki:

    arkadaşalr ben lazer yaptırmak için sözleşme yaptım.herkes zrarlı diyor bazısı yararlı ben şaşkınım bana yardım edin lütfen aydınlanmak istiyorum.

    • feyza diyor ki:

      Kesinlikle bi zarari yok bnde yptryrm aksine yarari var diyebilirm eger vucudnuzn herhangi bi yerin kil donmesi veya batık varsa bunlari geciriyo

    • nes diyor ki:

      lazer tedavisi gören insan er yada geç lazer sebebyle hasta olur ve o hastalıgın tedaviside olmayacaktır.birni tanıyorum lazer oldu dişlere bi maddeyi lazerle yapıştırdılar. ve diş 1,5 yılsonra beyninde çınlama başladı 3 yıldır kesemediler çınalma devam ediyor.bununla birlikte ölçüm cihazylada çınlama gücü ölçülebiliyor.lazer ve ışın tedavisi olan kimselerde ve kemo terapi olanalrda er yadageç vucudun başka bölgelrinde ur yada sıvı yada başka tur hastalıklar oluyor.mutlaka araştırın doğruluğunu göreceksiniz.

      • Anonim diyor ki:

        Lutfen bu bilgileri nerden buldun dermisin

      • gülay diyor ki:

        çooook doğru bende bende epilasyon yaptırdım. yan etkisini bir yıl sonra farkettim. hergün duş alıp deodorant kullanmama rağmen onleyemediğim ter ve koku oluştu.yaptırmadan once cok araştırdım zararı yok denılıyordu birde

    • Anonim diyor ki:

      Kesinlikle bir zararı yok gönül rahatlığıyla yaptırabilirsiniz tavsiye ederim

    • Anonim diyor ki:

      Burda yorum yazanların hepsi salon sahibi..Zararlı tabiki zararsız olurmu..Niye zararlı diyenlere bukadar sert çıkıyorlar sanıyosunuz..Bu senin fayda zarar dengesi yaparak verebileceğin bir karar..Yoksa bu dünyada güzel olupda zararsız olan hiç birşey yoktur.Tekrar ediyorum bu arkadaşlarında bal gibi bildiği gibi lazer epilasyon son derece ZARARLIDIR.

      • derya akdeniz diyor ki:

        Canim sen nerden biliyorsun acaba zararini? Evet son derece cahil bir bicimde yaptigin “guzel olan hersey zararli” yorumundan anladik eveeet bayanlar ve beyler zararini aciklamis. Kesinlikle yaptirmiyoruz(!)
        Yani adam gibi arastirip, ogrenip yorum yazin allah askina. Babaanne kafasinda arastirma yapmamis yorum yapmasin lutfen !

      • Anonim diyor ki:

        nasıl zararları var. Ve bu bilgiye nereden ulaştınız. 7 seanslı bir sözlrşmeye imza attım ilk seansını yaptırdım. Kesin eminseniz iptal edicem.

      • Anonim diyor ki:

        Ben gidiyorum çok memnunum

  53. volkan diyor ki:

    lazer epilasyonu bukadar zararlı olmasına rağmen yapılması gerçekten saçma

    • Anonim diyor ki:

      Kardes nerenle okudun yada algilamada sikinti var galiba o kadar zarari oldugunu nerden çıkardin???
      Bende yaptidim gayette memnunum. Hiç bir zararını görmedim. Herkez heryere yorum yazmasa ne güzel olurdu.

      • Anonim diyor ki:

        Süper bir cevap okumayı bilmiyor bayan saçmalamış

        • Anonim diyor ki:

          Ben 12 yaşındayım ve koltuk altı. Bolgemi yaptırmayı düşünüyorum sizce zararı varmı

          • Anonim diyor ki:

            12 yas bence cok erken cünki Ergenlik dönemini gecirmemissin henüz faydasi olsada kisa bir zaman sonra tekrar killanma olabilir. Benim tavsiyem 18 yasindan sonra daha garanti olur. Zaten iyi bir uzmanda cok erken oldugunu söyleyip beklemenizi tavsiye edicektir, tabi dürüs ve iyi bir uzmansa

      • elif diyor ki:

        bn yptrmk istyrm ama hm yara,şişkinlik,iz kalı diye krkyrm hemde acıtır diye bi bilgi verin lütfen fiyat hakkındada verirseniz sevinirm :(

      • elif diyor ki:

        bn yptrmk istyrm ama hm yara,şişkinlik,iz kalı diye krkyrm hemde acıtır diye bi bilgi verin lütfen fiyat hakkındada verirseniz sevinirm :D

        • Anonim diyor ki:

          Hicbir zarari yok ben yaptım ve bitti gayet de rahatim çok da memnunum tüyler azaldıkça fiyatida dusuruyorlar ben 60lirayla başladım ve en son 30 odedim ve mutlu son tavsiye ederim özellikle bayanlara çok gerekli

          • angel diyor ki:

            nereye gittiniz acaba bilgi verirmisiniz bende gidicem ggüvenemiyorum kimseye

    • Anonim diyor ki:

      volkan sen lazer yaptırmayı düşünüyormusun yada neden öyle bi yorum yaptın çok zararlı değilmiş.

    • gülay diyor ki:

      Ben güzellik uzmanıyım… Her türlü araştırmasını yaparak salonuma lazer epilasyon cihazı aldım… Son derece sağlıklı bir işlem…Ağda gibi cildi sarkıtmıyor…Salonumda lazer epilasyon yapıyorum, çünkü bu güne kadar hiç bir zararı bulunmayan bir işlem.. ?
      Canayakın lazer….

    • Anonim diyor ki:

      Erkek milleti ne anlar. Neymis efendim epilasyon yaptirmak sacmaymis.Bi ömür tüylerle uğraşan kadınlar icin kökten çözüm

      • Zafer diyor ki:

        Nesi varmis erkeklerin. Ben de yaptirdim ne var yani. Hem erkeklerin yaptirmasi sart degil. Ama benden daha fazla killari olan kizlar var :)))))

    • dilego diyor ki:

      Hiç bi zararı olmadıgı yazıyor bnde yapmayo düşünüyorm içim rahatladı

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>